رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

آقا رادین قمبلی خان

آغاز وبلاگ نویسی یک خاله عاشق

1390/2/12 20:48
نویسنده : محیا
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قمبلی ها

من از امروز جزوه های آموزشی ویژه پرورش خلاقیت کوچولو های جیگر مون رو قرار به صورت تئوری و عملی برای تمام قمبلی های دنیا و قمبلی هایی که در آینده قرار نزول اجلال کنن می نگارییم تا نسخه ای باشد برای آیندگان .

اوه چه ادبی شد. خودمم موندم از کجا اومد این جمله .نیشخند

راستی از تمام دوستانی که لطف داشتن به وبلاگ خالی عشق من، سر زدن ممنون و شرمنده من تو این چند روزه تو فکر نوشتن یه مطلب خاص بودم ولی آخرش پشیمون شدم خجالت

واقعا چه قدر خسته شدم.اوه

راستش کل هفته من به این امید می گذره که خواهرزاده گرام ما, منظورم همون قمبلی خان من، که بیاد خونه ما اما امان از دست این مامان مونا و بابا امیرحسینش آخه دیر میان و زود میرن. من خودم دق کردم هر روز با هاش تلفنی حرف می زنم.اونم گوش می کنه آخرش برای من می خنده یا جیغ می کشه .ناراحت

من توی این مدت تمام بازی های هیجانی و بازی های فکری رو  روی آقا رادین ( راستی آقا رادین رو بابابزرگش اینجوری صدا میزنه ما هم یادگرفتیم دیگهقلب) امتحان کردم راستش رو بخواین من قصد دارم  تو این مدت براتون تجربه های مختلفی که در رابطه با رادین داشتم رو براتون بنویسم.


از خرید انواع اسباب بازی ها تا موسیقی و حتی بازی های دسته جمعی و هیجانی که با هم بازی کردیم براتون دونه به دونه اش رو می نویسم که هر روز چی کار کردیم و یا قصد داریم چی کار بکنیم.چشمک

منتظر ارائه بازی های نامتعارف من یعنی خاله آقا رادین و عشقم باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سارا
11 اردیبهشت 90 21:37
سلام محیا جون بنویس زودتر استفاده کنیم اسم وبلاگتم خیلی باحال بود
پروفسور بالتازا
12 اردیبهشت 90 18:41
سلام خانم خاله قمبلی خان!!! امیدوارم که خواهر زادتون همیشه خوب باشه. من هم یک خواهر زاده دارم که اون هم یه جورایی توپوله!!! دوست دارم که بیشتر از این آقا رادین شما بشنوم. منتظر خاطرات شما هستم.
آرمین
29 اردیبهشت 90 15:18
خیلی جالب بود موفق باشید