رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

آقا رادین قمبلی خان

اولین هدیه خاله محیا

1390/2/13 23:55
نویسنده : محیا
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قمبلی ها

من امشب با خبر شدم آقا رادین ما فردا صبح زود می یاد خونه ما چشمک من خودم خیلی خوشحالم راستش منامشب منتظرش بودم ولی نیومدن ولی بازم خوبه فردا می یان .مامان مونا ، بابا امیر حسین و عشق من آقا رادین.امروز داشتم به اولین هدیه ای که من برای آقا رادین خریدم فکر می کردم وقتی شنیدم تو چهار ماهگی داره دندوندر می یاره رفتم یه هدیه به خاطر دندونیش خریدم.

خودم هیچ وقت فکر نمی کردم این هدیه من که یک قورباغه قشنگ بود بشه اسباب بازی مورد علاقه آقا رادین،نیشخندقبلا تو یک کتاب خونده بودم که بچه ها توی سن خیلی پایین نسبت به یه اسباب بازی خاص بیش از حد علاقه نشونمی دن ولی فکر می کردم بعد از یه مدتی  به اسباب بازی دیگه علاقه نشون بدن.سوالولی با این حال آقا رادین ماهنوز هدیه من و دوست داره.

قورباغه ای که من خریدم یه قورباغه سبز رنگ قشنگ بود که زبونش رو که می کشیدیم ویبره می زد، شکمش صدامی داد مثل بوق، تو پاهاشم زنگوله بود . هر موقع صداش در می یومد آقا رادین بر می گشت دنبال صدا می گشت.تمام دست و پاهای قورباغه انگشت هاش رنگی رنگی بود راستش من خود یکی از اون آدم هایی هستم که هنوزکودک درونش خیلی جنب و جوش داره و وقتی می خوام برای بچه ها اسباب بازی بخرم باید حتما خوشم بیاد و ازکارایش لذت ببرم .

این قورباغه ام همین طوری بود من واقعا عاشق رنگ های انگشتاش بود .( من از تولید کننده هایاسباب بازی ایرانی عذر می کنم ولی کاشکی اسباب بازی های ایرانی هم مثل نمونه های خارجی اون خیلی باسلیقه و زیبا درست می شدن مخصوصا از نظر رنگی چون مهم ترین چیز برای بچه ها در  اسباب بازی پرورشمهارتهای لازم در هر سن و  رنگ و زیبایی اونه ).

از اون موقعی که من این اسباب بازی خریدم آقا رادین این قورباغه رو همه جا با خوردش می بره.یه دفعه که داشت می رفت خونه خاله سمیه و عمو محسن اش اینقدر بامزه بغلش کرده بود که نگولبخند

دست قورباغه رو توی دستش گرفته بود آخه دست قورباغه نازکه توی دست آقا رادین جا می گیره .ماچ این یعنی توانایی دست بجه با بغل کردن اون تقویت می شه .

آخه به من بگید این بچه چهار ماهه چه جوری این کارها رو می کنه واقعا دلبری می کنهچشمک

بعضی وقت ها هم وقتی حرصی می شه لحثه هاش می خاره چشم های قلمبه ی قورباغه رو می کونه توی دهنش آخه حس لامسه ی این آقا تو دهنشه هر چی بهش بگی آقا کوچولو نخور ! خاله، عسلم، جیگرم ،به خدا این خوردنی نیست و با این حال  مامان موناش هر هفته این قورباغه بیچاره رو می شورتش.

راستش من این همه چیز  نوشتم که به یه مطلب برسم اونم اینه که تو انتخاب اسباب بازی های قمبلی هامون بایدخیلی دقت کنیم مخصوصا اولین اسباب بازی هایی که براشون می خریم در واقع باید تو درون کوچولو ها مون یه حس کنجکاوی و هیجان ایجاد کنه و موندگاری داشته باشه  .لبخند

از  نظر کوچولوهامون بهترین اسباب بازی اولین اسباب بازیه که باهاش بازی می کن .

خیلی دوستتون داریم فعلا bye  من بر می گردم بغل

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بالتازا
14 اردیبهشت 90 0:14
سلام خاله قمبلی خان مرسی از راهنماییتون یادم باشه منم برای خواهر زادم اسباب بازی ای بخرم که رنگش قشنگ باشه. یه گاز از قمبلیتون از قول من بگیرید.